Julgransdoft

Då var man uppe med tuppen idag känns det som. Liam är vaken men Nemo sover fortfarande. Blev väckt av ett jobbsamtal så det är därför jag inte ligger och snosar i sängen just nu. Skulle egentligen jobba dag imorgon men de ringde och frågade om jag kunde jobba kväll istället och det går bra. Den enda som kommer bli besviken är väll Liam som längtat efter att få äta frukost på dagis som han skulle ha fått gjort imorgon, men det kommer fler dagar.
 
Igår var det dax för ännu mer julstämning i vårt hus, då kläddes julgranen. Det vart en ganska så stor gran och som vanligt så ska det krångla en massa innan det blir klart men resultatet är mycket tjusigt. Det känns verkligen härligt när man kommer ut ur sovrummet på morgonen och doften av gran slår emot än. Det är lite skillnad mot en doftlös plastgran. Nej, en plastis kommer inte in här så länge vi har möjlighet att kunna köpa riktig.
 
Nu ska jag upp och lägga mig en liten stund brevid lillen som ligger och sover i vår säng. Han kommer nog sova en liten stund till med tanke på vilken natt vi hade. Han håller förmodligen på att få tänder så det är skrik och panik och 5 flaskor välling varje kväll. Ursch. Måtte det bli bättre snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback