Vill sänka honom med ett lass kebabrullar

Ursch och tvi! Vill spy lite på Gurkan. Gärna lägga en liten spya på hans fula vita morgonrock och så perfekt lagd att spyan rinner ner lite och ger en äclig eftersmak på hans fula, gula tofflor också... eller har han dom kvar förresten? Asch, skit i samma. Ni förstår nog ändå vad jag menar. Jag är übertrött på den där Gurkan Gasi! Har ni sett program som Sveriges värsta bilförare, Robinson, Big brother och några andra program som jag just nu inte kan namnet på så vet ni säkert vem jag talar om. Mediakåt snubbe är vad han är! Nu ska han tydligen gå in och förstöra Fångarna på fortet med sin närvaro också. När tar det slut?

Men trots att jag bara vill sänka honom ute i havet med hjälp av ett lass kebabrullar så måste jag ändå, tyvärr, säga att jag på något sätt, längst in i djupet beundrar honom. Beundrar absolut inte hans personlighet som mest går ut på att rapa, fjärta och irritera MIG (ja, det känns faktiskt som att det är det han är ute efter). Jag beundrar hans sätt att försöka göra sig ett namn. Han ställer upp i alla dessa program för att göra sig till en C-kändis. Han hittar en plats i alla program och han tror att alla människor faktiskt tycker om honom. Beundransvärt! Jag beundrar att trots att jag inte vill göra något annat än att stoppa upp en plugg i rumpan på honom och örfila bort raparna så har han ändå fått mig att sitta här och skriva om honom. Trots att jag inte alls tycker om snubben så får han mig att skriva om honom och fortsätta ge honom lite oförtjänad publicitet. Eller har han förtjänat den nu?

Tänk om jag inte hade haft barn, självrespekt och ett liv, då kanske jag också hade sökt runt till en massa program och försöka göra mig till C-kändis i brist på annat. Kanske som ett litet projekt. Göra mig själv till ett projekt och se om jag också kan få mig ett namn som Gurkan. Jag kan faktiskt också gå in i Big brotherhuset och prutta och hjula tills armarna går sönder! Jag kan faktiskt också skaffa körkort och be någon anmäla mig till Sveriges värsta bilförare! Jag kan också svälta mig själv i Big brother! Jag kan göra allt detta. Tråkigt nog har jag ett liv. Men ni får inte glömma att jag kan! När mitt liv slutat fungera som det ska, då ska jag också göra mitt liv till ett projekt. Mitt liv som C-kändis! Undrar hur jag kommer trivas i det.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha kunde varit jag som skrivit det där :)

Postat av: Sandra

Jag tycker att snubben är en vandrande pest. Hur han kan ha över 60 000 "fans" på FB är för mig helt oförklarligt. Usch och fy!

2011-05-26 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback