Sextonde maj

Nu har helgen gått förbi och jag har varit urusel på att skriva igen men ni med småbarnsföräldrar kanske känner igen sig i att inte tiden alltid räcker till?
Sitter nu och försöker komma på vad jag har gjort i helgen men kan verkligen inte komma på någonting. Eller jo, vi var iväg i lördags förmiddags till Barnens ö och åkte lilleputttåg, kikade på djur och åkte trampbil. Liam var extas i några timmar. Härligt. Annars tror jag inte vi har gjort speciellt mycket.
Idag har jag i alla fall jobbat. Ska bara jobba på måndagar den här månaden ut och sen ska jag vara mammaledig till 100%, i alla fall tills vi flyttar. Sen blir det väll att börja fundera lite på om jag ska plugga och läsa upp några ämnen på distans. Ska bara försöka få tiden att räcka till.
Idag har jag också fått en för tidig födelsedagspresent (fyller på lördag). Fick en jättefin klänning som jag har kikat ut från Simon. Får ta kort på den någon dag och lägga upp så ni får se. Riktigt fin var den i alla fall!

Nu ska jag försöka hoppa in i duschen så den biten blir avklarad i alla fall. Bara jag som hatar att duscha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback