Babymassage

Idag har jag och Nemo varit första gången på babymassage. Det var riktigt mysigt och Nemo var lugn och verkade gilla det. Han var dock väldigt nyfiken på vad det var för röst som pratade bakom honom (hon som visade hur man skulle göra) så han kune inte koppla av helt och hållet, men efter han fått på sig sina kläder tog det inte många sekunder innan han somnade. Jag gick på babymassage när Liam var bebis också men man glömmer så lätt och det är riktigt trevligt att komma iväg och träffa andra mammor med bebisar i samma ålder. En som var med var faktiskt med i föräldragruppen som jag gick i. Eller ja, det vart ju inte så många gånger för oss då sjukdom och lägenhetsvisning satte stopp för det men jag var i alla fall med i en grupp.

Idag har vi också haft visning på lägenheten. Kommer ett par ikväll som ska kika också. Känns riktigt bra för det känns nu att man börjar närma sig flytten med stormsteg. Bara några få månader kvar innan vi får flytta in i vår fina bostad! Har nu sagt upp Liams dagisplats, ställt oss i kö för en ny plats i nya kommunen, haft lägenhetsvisning och börjat flytta möbler. Bara några få saker kvar som man kan förbereda innan flyttdagen är här. Mycket man ska tänka på men det är riktigt roligt också.

Nu ska jag kika runt lite på vad internet har att erbjuda. Varit fullt upp i några dagar nu så har inte haft tid att kika.

Hoppas det är bra med er alla!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Hej hej! =0)



Länge sen... Jag har inte svarat på folks kommentarer på länge, hehe.



Grattis, jag ser att du fick en pojke till. Gulligt namn. =0) När föddes han?



Vi valde tillslut namnet Alice på lilltjejen. Tog bara 7v, haha. =0D



Kram!

Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Glömde skriva att din nya bakgund är jättefin. =0)

2011-05-05 @ 13:04:41
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback