Återträff

Något som jag inte har skrivit om var vad jag hade för mig i fredags.
I fredags hade vi återträff med klassen från högstadiet. Så fort man får hem inbjudan så börjar man känna sig gammal. Man förstår inte vart tiden har tagit vägen. Vad har jag gjort sen dess? Egentligen har jag nog gjort en hel del då jag har satt två barn till världen och jobbat på lite olika ställen men det känns verkligen inte som att man har gjort någonting. Vi i klassen (och alla andra som slutade högstadiet för 10 år sedan) fick hem en inbjudan från
Klassfest. Dock så var det så få deltagande att vi från vår klass kände att vi istället ville dra ihop något eget ett annat datum. Sagt och gjort, i fredags var vi ute och käkade en massa god mat och efteråt så gick vi till Harrys och fortsatte kvällen där.
I fredags var också första gången som jag var ute och drack sen jag blev gravid. Måste erkänna att jag nog vart ganska så onykter men trodde faktiskt att jag skulle må sämre dagen efter än vad jag gjorde. Skönt det eftersom det var valborg då och man ville gärna inte ligga med huvudet i en hink hela dagen. Ja ja, jag bjuder på mitt onyktra jag och så får vi se när vi drar ihop gänget nästa gång. Hoppas att det inte dröjer 10 år till bara!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Det var jättekul att ses! Får verkligen se till att det inte dröjer lika länge till nästa gång!

2011-05-08 @ 16:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback