Trött

Vilket underbart väder det är ute idag! Solen skiner och det är helt vindstilla, jag gillar!
Idag har jag och Nemo varit till Öppna förskolan. Det var ganska så lugnt där borta och det var skönt för jag själv är riktigt trött. Förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket man sover för jag är ändå toktrött på dagen och morgonen ska vi inte ens tala om! Att kika på Nemo när han ligger och sover gör ju inte direkt att man blir piggare heller. Oj vad det smittar av sig att titta på bebisar som sover, och dom ser alltid ut att ligga så skönt. Allt blir så stort också. Stora täcken, stora kuddar... lite avundsjuk faktiskt.

Igår gjorde jag hel kyckling i lergryta. Det vart gott och riktigt mört faktiskt. Väldigt nöjd eftersom jag mest chansade när jag gjorde det, har enbart gjort det kanske tre gånger i livet. Ibland lyckas man.

Håller nu på och försöker laga till lite mat så jag hinner äta lite innan det är dax att hämta hem Liam från dagis. Ska hämta honom vid 14.00 och klockan 15.15 ska vi befinna oss på vårdcentralen för då ska Nemo vägas igen. Det känns inte så roligt att ta av Liam ytterkläderna för att en timme senare dra på honom dom igen. Ibland längtar man verkligen till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback