Trött, minst sagt

Oj vad trött jag är! Tårarna rinner konstant här för jag är sååå trött. Har jobbat idag. Tog ju över "chefsrollen" lite och det gick ganska så bra, trots att förmiddagen var lite i kaos där ett tag men det ordnade sig ju tillslut. Men det är inte bara därför som jag är så trött utan det är för att man sover riktigt dåligt om nätterna och sen blir man ju inte pigg av att vara höggravid precis.

Den här veckan får man inte ligga på sofflocket precis heller. Jobbar, har Liam hemma dom dagar jag inte jobbar och sen så fyller Simon år så då blir det att fira honom. I "vanliga familjer" går det oftast ganska så fort att fira, men att planera in ett firande för någon som den närmaste familjen bara består av 20 pers pga att han har 5 bröder kräver lite planering. Men det är kul också. Trevligt att träffa alla.

Nu ska jag kika runt lite vad nätet har att erbjuda och sen ska jag bara koppla av framför teven. Känns som att det är precis det som orken räcker till. Härligt skönt ska det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback