Matorgasm sökes

Nu känner jag för att verkligen ha en ordentlig matorgasm, men att laga till något ut över det vanliga har man ju inte ork till. Samtidigt som orken är totalt utebliven så sitter man och pinar sig själv med att titta på Halv åtta hos mig. Inte bra att titta på alla goda rätter som ställs fram. Just nu så är det bara mat som gäller för mig, mat mat mat. Kikar runt på goda recept som jag inte kommer tillaga på länge länge och tittar på en massa matprogram för att få tips till hur man ska göra med mat som man inte kommer orka laga på länge länge.
Nej. Tar mig för magen och bestämmer mig för att gå in och väcka Simon till liv så att jag kan få lite kolhydrater att ladda upp med. Tror jag behöver det nu.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag har kategori recept, kanske finns något där du kan tyckas tycka om?

Alla recept är lättgjorda iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback