Lika bröderna bus

Alla säger samma sak, Liam och Nemo är väldigt lika! Hittade en bild på Liam från när han var bebis och det kunde faktiskt ha varit Nemo på den bilden. Riktigt roligt. Får se om Nemo blir lik min bror Emil också eftersom Liam stundtals har varit otroligt lik Emil när man tittat på kort från när han var mindre. Nu har jag dock inte kikat om jag har något kort från när Emil är i samma ålder som Liam är i nu så jag vet inte om det fortfarande gäller, men förut gällde det i alla fall.
Om Nemo eller Liam är lika mig eller Simon tycker jag är omöjligt att svara på. Tycker sånt är riktigt svårt att säga. Får se om man ser något när de blir lite äldre.



Nemo


Liam


Kommentarer
Postat av: Sofie (höggravid och lycklig)

Ja dom va bra lika, så underbart fina!



Hoppas du mår bättre nu och Liam också! Hoppas återbesöket blir bra imorrn och att ni blir bra bemötta!



Kram

Postat av: Me and My Baby Dolls

Så söta dem är! Blir själv lite sugen.... igen

2011-03-22 @ 16:15:08
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Ewa-Marie

Vilka små sötingar!

2011-03-26 @ 06:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback