Inte dött eller fött

Hej på er! Jag har varken dött eller fött jag har bara haft så otroligt mycket att göra de senaste dagarna att jag inte haft tid. Simon fyllde år i fredags så då hade vi en barnfri myskväll då vi gick ut och åt kinamat och sen gick vi på bio. Vi såg Sanctum 3d. Den var helt ok, men kanske en film som man känner att man bara behöver se en gång. Sen så hade vi världens jobbigaste människor bakom oss så att de förstörde tyvärr lite av bioupplevelsen.
I lördags var vi iväg och jobbade lite på mitt jobb och sen så åkte vi iväg till Simons mamma och pappa och hämtade vår son samt blev bjudna på lite mat. Dagen gick väldigt fort.
I söndags så var det städning som pågick halva dagen och andra halvan bestod av besök från närmaste familjen. Alla kom inte av olika anledningar men vi blev i alla fall 14 stycken så det räckte.
Sen nu i veckan har jag jobbat, gjort i ordning det absolut sista inför bebisens ankomst osv. Men nu är jag i stort sätt klar för att bebis ska kunna komma. Jag har ju bestämt att den ska komma på torsdag så då måste jag ju vara klar (ha ha).
Idag har vi också köpt ett parkeringskort till sjukhusets parkeringar. Skönt då man slipper tänka på det när det är dax men det var inte billigt. Dom har förkortat giltlighetstiden samt dubblat priset sen vi väntade Liam, men det är ändå helt klart värt det.

Tack för alla era kommentarer! Ska försöka svara på dom så snart som jag kan!

Fick lite bra tips från er också angående gratisprylarna för oss gravida som jag skrev om sist. Ett tips för er som inte får Liberos paket på förlossningen är att man kan maila till dom och säga att man inte fått någon för då skickar de ut en gratis! Det sägs att det ska finnas mycket bra saker i den också så att det är ju aldrig fel!

En av er underbara bloggläsare berättade att hon hade gått med i Allt för föräldrar och då fick hon en gratisbody från Kappahl som hon själv fick välja ut och några krämer från Hälsokraft. Så tips tips!

Skriv gärna om ni kommer på fler tips! Det behöver inte enbart handla om oss som är gravida eller har nykomlingar eller ha något med barn alls att göra utan skriv gärna så får jag se om jag tycker det verkar vara ett bra tips så delar jag med mig!

Hoppas ni klarar er på denna uppdatering idag. Imorgon ska jag försöka mig på lite mer för då ska jag inte jobba.

Ha det så underbart!!

Kommentarer
Postat av: Lilla H

Vad bra att tipset kom till nytta. Man får ju ett paket till vid sex månaders ålder eller vid ett, minns ej, men det får man hämta ut på Lindex i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback