Missade tider

Idag har jag insett att jag har missat två inbokade tider, det går bra nu. Men egentligen är det inte mitt fel (inte det första i alla fall). Den första tiden var en inbokad tid vi hade för vaccination för Nemo igår. Egentligen skulle han vaccinerats förra veckan men eftersom han haft en massa strul med slem som fastnar i halsen så han inte får luft osv så ville hon att vi skulle ringa och prata med barnkliniken innan vaccinationen och så bokade vi in en tid igår. I början på den här veckan kom jag på att vi skulle iväg dit och kikade i den "gröna boken" för att se vilken tid det var och till min förvåning stod det att det var nästa vecka han skulle iväg och vaccineras! Jaha, då är det väll jag som har fel tänkte jag och hade helt glömt av den där tiden förrän nu då hon från bvc ringde till oss och frågade vart vi hade varit igår. Hon förstod då att hon hade skrivit fel när hon skrev ner tiden till mig och så fick vi en ny tid till kommande vecka.
Sen var det en annan tid som jag missade nu. Har haft ett möte på torsdagar som jag gått på men förra torsdagen så blev det inställt och bokades om till idag men när jag skrev ner tiden för bvc så såg jag att det där mötet skulle hållas idag och då skulle jag varit där 10 min innan. Nemo låg och sov och jag har inte bytt om så att det var bara att ringa och förklara läget. Japps, det går bra nu.

Igår kväll kissade Nemo förresten igenom IGEN. Den här gången fick Libero smaka på Simons vrede och sen sprang han iväg och hämtade ett paket Pampers som blivit kvar i bilen. Länge leve Pampers!

Imorse när Liam skulle till dagis var han supersöt. Först sa han hej då till mig och sen så pussade han Nemo hej då och avslutade med:
- Var snäll nu, inte bråka! Inte bitas!
Gullunge!

Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alice <3

Japp, min syrra bor i Ö-ro. =0) Hon bor väldigt nära svampen men ska snart flytta till hus. Kommer inte ihåg vad det området heter.



Bor du i Ö-bro eller?



Jo det var trevligt med dop. =0) Hur gammal är lillkillen? Ska ni ha/har haft dop?



Jag tog tid för en stund sen och det tog ca. 30 sek innan min bloggsida hade laddat upp. Så länge ska det ju inte ta, så något måste vara fel. :S



Läget annars med er?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback