Lite ledsamt

Nu är helgen förbi och det har varit fullt upp. I fredags var Simon hos en kompis och jag var hemma med barnen och i lördags var jag ute med Simons bros sambo och några till, det var väldigt roligt. Sen i söndags jobbade Simon på dagen så då vart det att ta hand om barnen igen, men de var ganska så snälla i alla fall. Där emellan (om det finns något "där emellan" man kan skryta om) så har vi packat flyttkartonger. I söndags eftermiddag åkte vi också till vår bostadsrätt och fick mäta lite och sånt. Det var mycket större än vad vi hade i minnet, inte illa. Mätte också våran altan som vi ska lägga på en matta på och den var ca 20 kvm2 stor! Det kommer bli fint på somrarna att sitta och grilla och ta ett glas vin på.

Nu är det inte många dagar kvar för Liam att gå på dagis och det känns lite ledsamt när man tänker på det. Vi har trivts som sjutton med hans fröknar och allt och nu så ska han snart sluta för att få börja på ett helt annat dagis (jag vet att "dagis" inte är rätta termen men så säger jag). Bara den här månaden ut och sen är det slut, ledsamt.

Nu ska jag leta på min bankdosa som Liam lekte med här om dagen och sen blir det att hämta hem min stora kille från dagis.

Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback