Vi

Vad heter ni? Bella och Simon

Hur träffades ni? Först pratade vi på nätet och sen sprang vi på varandra på krogen osv.
Bor ni ihop? Nje.
Har ni barn? En liten terrorist på två år och ytterligare en på väg.
Har båda körkort? Nej, bara Simon.
Kommer du ihåg er första kyss? Det var en del alkohol inblandat så jag kommer ihåg men ändå inte kommer ihåg, ha ha.
Vem sa ”jag älskar dig” först? Tror det var Simon.
Vem är äldst? Simon.
Vilka stjärntecken har ni? Jag är tvilling och Simon är fisk.
Vem fyller år först på året? Simon.
Vem är längst? Simon.
Vem sjunger bäst? Ha ha, jag sjunger som en kratta så jag får säga Simon.
Håller ni varandra i handen på stan? Nej det händer väll inte direkt.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Pratade på nätet innan och hade "träffats" två gånger först.
Blev du kär vid första ögonkastet? Vad menas med kärlek i första ögonkastet egentligen?
Har ni någon speciell låt? Nej.
Har ni några frikort? Nej, inget sådant skit.
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej det har vi aldrig varit tyvärr.
Vilket är ert bästa minne? När Liam föddes.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat och kikar på tv/film.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Vet ej.
Blir du lätt svartsjuk? Det beror nog på.
Brukar ni bråka? Inte mer än något annat par.
Ringer eller sms:ar ni mest? Ringer tror jag.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Kan inte välja.
Brukar någon av er prata i sömnen? Ha ha, ja jag. Pratar, sjunger, smackar, you name it!

 

Bilden togs när jag väntade Liam.

 


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Härlig bild! Ja zumba är helt underbart skoj och jobbigt.

Postat av: Joanna

Vilken härlig bild!



2011-01-21 @ 14:32:31
URL: http://mookiethemonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback