Vad gissar ni på?

Idag är en seg dag, men det är fredag. Simon ligger hemma och är sjuk och jag känner mig lite småfebrig jag med. Men det är väll bara att bita ihop och hoppas på att man känner sig lite bättre snart.
Tänkte att det kunde vara lite roligt om folk börjar gissa lite nu på vad ni tror att det blir för kön samt när bebisen kommer kika ut. Bf är ju den 28:e mars så vi får se vad ni alla chansar på. Börjar en lista med mitt namn enbart, he he.


Bella
gissar på pojke den 20:e mars


Så kom igen och låt mig få gissningar!

Har inte så mycket att uppdatera om just nu. Tänkte väll påbörja packningen av bebiskläderna som ska i bb-väskan för nu borde de ha torkat. Ska ha en lista liggandes i datorn om saker som är bra att ha med sig så ska leta fram den.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gissar på en pojke den 25 mars! :)



Sv: Senapsfröna skall tydligen ligga o trycka på vissa akupunktur punkter och på så vis förstärka.

Det har gått ganska bra med höften idag och sen om det beror på foglossningsbälte eller akupunkturen vet jag inte.



Kram Hanna

Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Jag gissar på en pojk den 26 mars =)

2011-01-14 @ 21:04:28
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: emmy

Flicka den 24:e Mars :)

2011-02-15 @ 19:01:57
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback