Tar mig för pannan och skriker

Nej nu blir jag sjukt trött på mig själv! Äntligen så tar jag tag i att tömma min dator lite och lägga över på en extern hårdisk så att jag kanske kunde bränna ut lite saker som jag har filmat de senaste åren, men vad händer? Jo jag har lagt ur alla mina kablar till min kamera så nu hittar jag självklart inte min usb-kabel så att jag kan koppla kameran till datorn så att jag kan tömma den! Förmodligen så la jag ut dom någonstans när jag skulle iväg och inte ville ha med alla i väskan. Så nu sitter jag här med en full kamera och ingen usb-kabel som passar. Är alldeles för gravid och orörlig för att leta mer än vad jag gjort också och jag ORKAR INTE nu. Känns som att den här dagen inte alls kommer att vara min dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback