I ilfart

Nu blir det väll typ världens snabbaste inlägg som jag skriver innan jag måste ila vidare. Ska iväg och träffa andra tjockisar och deras partners i föräldragruppen snart men kände ändå att det var ett tag sen jag skrev något nu så jag försöker hinna med det här med.
Igår var jag iväg till min kusin och klippte mig. Det blev lite kortare, lite mindre hår och sååå mycket fräschare. Mitt hår innan var ganska så slitet men nu känns det lite bättre. Ska se om man hinner färga håret lite i helgen så att man känner sig ännu lite finare till det är dax för fotografering.

Nej nu måste jag försöka betala lite räkningar och sen ila vidare. Alltid lika roligt med räkningar, vi känner väll alla av "slutmånadsångesten"?

Kommentarer
Postat av: stina

jasså då skiljer det bara några dagar mellan våra BF, har nämligen den 23 mars :D

Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Skönt att du fått klippt dej =)

Gjorde ni nåt skoj på föräldragruppen?

Slutet av månaden ångest tycker jag man har hela månaderna =(

2011-01-27 @ 19:26:08
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: stina

Ja jag gick över 11 dagar med han, jag hoppas verkligen ja slipper det den här gången.. DU då?

2011-01-27 @ 21:07:01
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Postat av: Paulvilma

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-06-14 @ 10:27:49
URL: http://paulvilma.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback