Gnugga mus tänker jag fan inte göra i alla fall

Jag är så sjukt sugen på att skära tomater just nu! Jag vet inte varför, jag bara känner att det skulle vara befriande att få sätta sig och skära en massa tomater. Har läst att man kan få städmani när man är gravid men det har inte jag. Tror det kan handla om att min kropp inte skulle tillåta någon sorts städmani heller, men skära tomater är nog min grej. Tittar på Masterchef och bara känner hur det kliar i fingrarna. Fan tomater, vart är ni?!? Inte hemma hos mig i alla fall, och i ärlighetens namn så vad skulle jag göra med 20 skurna tomater när jag sitter själv hemma och min tomattokiga son är hemma hos farmor? Där gör han ingen nytta nu när hans gravida mamma har cravings, "skäratomatcravings". Är det bara jag i denna värld som har denna craving?
Tror att mitt snart överdrivna bloggande också kan ha att göra med mina cravings. Jag vet ju inte vad jag ska göra med händerna nu när jag inte har några tomater att skära! Mina fingrar vibrerar ju och mina händer skakar över att få tillfredställas på något sätt. Inte fan tänker jag lägga mig ner och gnugga mus för att jag måste sysselsätta mig i alla fall. För att få stopp på fingrarna så skulle jag gnugga tills hela musen skulle kännas röd och avskalad och jag är inte speciellt sugen på det heller så att jag skulle säkert ligga och gnugga medans jag funderade på om det är något på tvn ikväll eller om katterna skitit mycket i kattlådan så jag måste byta kattsand.. Nej tack. Borde komma på en annan syssla att göra. Blogga kan jag ju inte sitta och göra hela kvällen i alla fall. Alla tips är välkomna!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu har jag uppdaterat dina uppgifter med längd och vikt. ;0)



Just ang. om det är på G eller inte, så känns det inte alls på G, haha. Så jag känner mig ganska säker på att det kommer dröja till iaf nästa vecka. ;0)



Men sen känslomässigt så känns det ju lite blandat som spännande, läskigt, roligt, oförståeligt, m.m. =0P



Haha, du får väl skära tomater och sedan spara dem tills sonen kommer hem igen. ;0) 'skrattar'

Postat av: Hanna

Haha såna cravings har jag då aldrig hört talas om! :) Men vi har ju alla våra små egenheter.

2011-01-26 @ 11:01:39
URL: http://www.metrobloggen.se/sonnenaufgang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback