Blivande bullmamma kanske?

Har nu gjort mina chokladmuffins och smakat av och de vart riktigt goda faktiskt. Har ju aldrig tidigare gjort muffins men någon gång ska ju vara den första. De vart inte alls torra heller (som jag ett tag trodde att de skulle bli) så jag är mer än nöjd. Får se vad Simon ger för betyg när han kommer hem. Liam är lite svårare att få betyg ifrån eftersom han är lite kinkig med choklad utan det ska mest vara bullar eller salta kex. Fisungen.

Har ju också fått för mig att jag ska börja baka mer. Har aldrig tidigare varit någon bullmamma men det är ju ganska så roligt att baka. Tyvärr inte så nyttigt men allt i världen kan inte alltid vara bra och nyttigt utan man måste få unna sig något ibland! Det svåra för mig är att ta tag i saker och ting. När jag väl har börjat med baket så tycker jag det är roligt men innan så skjuter jag på det bra länge innan jag sätter fart. Får skärpa mig sen när Pyret har kommit och jag får tillbaka lite av min energi. Så vem vet, kanske jag är en blivande bullmamma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback