Ändrar min design igen... Ha överseende!

Hittade nu ett lite bättre program i datorn så nu tänkte jag försöka mig på att ändra designen i min blogg så den blir lite bättre igen. Så ett tag kanske den ser ut lite som skit men det får ni stå ut med för jag vet inte hur mycket jag hinner göra idag.
Vet inte heller hur mycket energi jag orkar lägga ner på min header eftersom vi ska iväg och fotograferas på tisdag och förmodligen kommer jag vilja använda mig lite av dom bilderna sen, men vi får se. Kanske jag inte alls kommer gilla dom men självklart så hoppas jag på att något av korten kommer falla mig i smaken.

Har nu ätit lunch och jag måste säga att jag vet inte alls vad jag gör idag eftersom maten verkligen inte vart bra! Klyftpotatisen blev torr och kvar alldeles för länge i ugnen och köttet vet jag inte vad det smakade. Såsen funkade men man kan ju inte bara äta yoghurtsås precis. Till det blev det ett kallt glas med Cola. Jag vet att jag inte borde men nu är det ju fredag!


----

Åh så håller man på och försöker ändra på designen och då kommer jag inte in på min stödblogg som jag har för att komma fram till vilka koder det är som gäller. Riktigt surt! Hoppas jag kommer in snart igen. Lagom irriterande att ingenting ska fungera just när jag håller på.


Kommentarer
Postat av: stina

Jasså vad skönt, hoppas denna bebbe tittar ut tidigare å då ;)

Postat av: Ewa-marie

Va spännande med ny header . Jag måste oxå trixa min blogg lite. Han är ju lite äldre nu än bilderna jag har!

2011-01-28 @ 15:33:36
URL: http://ewamarie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, hur är det med den höggravida flodhästen idag då? =0D



Själv fick jag veta i fredags att jag har havandeskapsförgiftning av den lindrigare arten, så jag mår inte så där superbra fysiskt. =0/



Kul med ny design ibland. =0)

2011-01-30 @ 10:48:13
URL: http://thecharmedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback