Väntar och får vänta lite längre

Nehe, då blir inte det inplanerade av idag. Har väntat hela helgen och trodde att idag ska jag slippa den här väntan men nej, så blev det så klart inte så. Vår lilla familj är förföljd av otur! Detta är anledning till varför jag inte riktigt vill berätta vad det är vi håller på med här, för det känns som om man jinxar det om man går ut med det till alla. Trodde jag skulle få släppa allt och bara berätta ikväll men sån tur ska vi ju inte ha. Sjukdom förstörde allt och det blev flyttat till torsdag. Massor av dagar kvar och massor av tid att någonting ska kunna hända.

Helgen har mest varit en transportsträcka till att det ska bli måndag känns det som. Har verkligen ingenting att uppdatera om helgen då den var sådär lagom seg och oplanerad.

Nej nu ska jag stoppa in lite mat i ugnen. Börjar bli huuuungrig!!

35 dagar kvar till bf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback