Teknisk? Javisst!

Tokont i huvudet och har vaknat med ett hat mot katter just idag. Dom har verkligen hållt igång heeeela natten! Dom har blivit värre de senaste dagarna. Stänger man till dörren till sovrummet så är Bamse på och ska hoppa upp och försöka få tag på dörrhandtaget och det är ju inte precis ljudlöst han utför detta så det är lika störande om de är utanför sovrummet som inne hos oss. Vad ska man göra? Längtar till man bor i en bostad man ÄGER så man kan sätta upp fästen på dörrar osv så man kan ha lite öppet men ändå inte ha katterna inne hos oss. Jag vill ju få soooova! Mitt huvud vill vila, min kropp vill vila - den BEHÖVER det!

Idag har jag kommit fram till två saker. "Dunderklumpen" är verkligen en skitfilm, men Liam ser nöjd ut i alla fall. Sen så har jag efter ca 3 år kommit fram till hur man ska komma ur en film från minnet till att hamna i mapparna istället när man kör minnet genom dvdn. Känner mig sååå teknisk idag! Ska skryta för Simon sen när han kommer hem för han har inte heller vetat hur man ska göra. Uj uj uj, jobb inom något riktigt tekniskt nästa?

I eftermiddag ska jag och Liam gå iväg och träffa Anna och hennes Siri. Trevlig start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback