Svårt att läsa min blogg för Å, Ä och Ö?

Ändrar lite i min design på bloggen.. igen! Kommentera gärna om ni tycker att det blir bättre eller sämre.

Har också hört att vissa (som kikar på min blogg via iphone bland annat) tycker att min blogg är svår att läsa med Å, Ä och Ö. Detta problem har även jag upptäckt när jag läst andras bloggar via min iphone. Det är väldigt lätt att rätta till detta. Uppdatera sidan så kommer det snart "hoppa rätt" och det går att läsa utan krångel igen. Ibland kan det behövas att man uppdaterar mer än en gång men problemet ska lösas automatiskt genom detta!

Hoppas att ni i fortsättningen har lite lättare att se vad jag skriver, och kommentera som sagt gärna om vad ni tycker om bloggens design och hur jag ska förbättra den. Fantasin här börjar ta slut och jag verkar ju aldrig bli riktigt nöjd.



Kommentarer
Postat av: Axelina

Problemet med å ä ö har jag varje gång jag går in på din blogg, oftast hjälper det att uppdatera sidan men ibland funkar det inte, makalöst irriterande!

Postat av: Bella

Jag har det problemet när jag kikar på din blogg med, men efter att ha uppdaterat ett par gånger så brukar det rättas till. Ibland får man uppdatera 3 gånger t.om. Lite störande men det är ju värt det om man får rätt texten igen :)

2011-02-25 @ 16:51:26
URL: http://bbella.blogg.se/
Postat av: Mallanmamma

Är här inne och kikar för första gången. För mig har inga bokstäver hamnat fel eller liknande i alla fall. =)

2011-02-25 @ 19:22:40
URL: http://www.mallanmamma.se
Postat av: Magdalena

Har aldrig haft det problemet. Varken på datorn eller telefonen. Men jag har ju en androidtelefon.

2011-02-25 @ 22:42:51
URL: http://malikon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback