Sinande Citadon

Ursch vilken jobbig dag det här är. Har haft huvudvärk precis hela dagen och jag vill inte käka för många Citadon heller då barnmorskan fortfarande inte har hört av sig om nytt recept för det och här börjar Citadonen sina. Vet inte alls hur lång tid det kommer dröja innan jag får fler utskrivna och jag kommer inte klara mig resten av graviditeten utan en endaste Citadon att ta till när jag måste. Ska iväg till barnmorskan på tisdag så att jag får fråga henne IGEN om vad som händer med mitt förnyande av recept.

Jag har börjat förstå varför jag nog är med hundmänniska än kattmänniska. Visst tycker jag jättemycket om våra katter och dom kan vara helt underbara men fördelen med hundar är att man kan LÄRA dom något och dom fattar. Katter fattar inte att dom inte ska tigga konstant osv, sådant som gör mig tokig just nu!

Idag har jag och Liam spenderat dagen en del ensamma. Simon jobbar mellan kl 10-16 både idag och imorgon. Så nu på förmiddagen har jag och Liam pusslat Bamsepusslet och läst "Mammaboken". Sen var tanken att Liam skulle sova men jag hann nog sova en halvtimma innan jag blev väckt av en övertrött Liam som fortfarande vägrade att sova. Lyckades övertala honom om att vara tyst och sluta ögonen och somnade sen själv om och vaknade en kvart senare och då så sov i alla fall lille mannen.

Nu ska jag snart äta lite mat och kika lite på det jag inte hunnit ikapp med på tv4play. Men först ska jag nog strypa en av katterna som nu står och skriker om att hon ska ha mat för det räcker tydligen inte med kattmaten hon redan har + att hon fått blötmat en gång idag. Bara jag som har en katt som måste skrika HELA TIDEN när man sätter på plattan och ens kokar upp lite vatten?

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Va skönt att du ändå har citadon, min bm skriver inte ut det, duger med alvedon till allt är hennes motto.



Känner igen det där med katterna, o så ska dom gärna springa framför fötterna på en hela tiden i köket också =)



Hoppas eran helg är lugn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback