Nya gissningslistan

Nya gissningslistan:

Bella gissar på pojke den 20:e mars.
Simon H gissar på pojke den 22:a mars.
Emmy gissar på flicka den 24:e mars.
Hanna gissar på pojke den 25:e mars.
Sofie gissar på pojke den 26:e mars.
Christian S gissar på flicka den 26:e mars.
Erika S gissar på flicka den 27:e mars.
Magdalena gissar på flicka den 27:e mars.
Jonas K gissar på flicka den 29:e mars.

Rebecca T gissar på flicka den 1:a april.
Malin G gissar på flicka den 1:a april.
Sabina S gissar på flicka den 2:a april.
Daie gissar på pojke den 2:a april.
Anna S gissar på flicka den 5:e april.
Jenny S gissar på flicka den 9:e april.



Fortsätt att gissa så vi får se vem av er som har mest rätt när resultatet väl är här!

Nu kommer jag och är lite tråkig och gör lite reklam för en sida, men kan inte rå för det för att jag älskar verkligen den här sidan! Jag tycker om sidor där man hittar roliga saker man kan köpa för en liten peng och som man ha själv lika gärna som man ger bort. Ni som har läst min blogg vet att jag varit inne och kikat på den här sidan och beställde lite saker därifrån innan jul. Riktigt bra sida!




Klicka på bilden ovanför så kommer ni direkt till en av mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Daie

Just ja, datum var det, jag gissar på 2:a april. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback