Måndagslistan...


  • Alla i min lilla familj är ganska så friska och krya.
  • Simon fick godkänt på dagens prov.
  • Vi är en vecka närmare bf.
  • Vi har ett lånelöfte från banken.
  • Jag ska få mer jobbtider.
  • Vi vart supernöjda med bilderna från fotografen.

"Måndagslistan" är något nytt som jag ska försöka börja med. Det hela kommer från
Jennyn. "Måndagslistan" går ut på att man ska skriva saker som gör mig glad just nu, stora som små händelser. Detta är nog ganska så bra att ha med för att jag ska kunna peppa mig själv att tänka mer positivt och för att ni ska få läsa lite mer positiva saker från min sida. Kan hända att jag är ganska så negativ nu eftersom hela kroppen värker så att det kan vara svårt att peppa sig själv till positivt tänkt och skriveri. Men NU ska jag fixa detta. Mer positivt tänk på den här sidan!

Har också läst lite om Mammablogggalan. Denna gala är till för alla bloggande mammor. Verkar väldigt mysigt att åka iväg på det och just nu så är det tråkigt att man inte har några pengar så att man skulle kunna komma iväg, känns som att de pengarna vi har måste gå till annat. Men det hade varit riktigt kul och jag hoppas att det nästa år finns möjlighet för mig att komma iväg. Någon här som ska iväg i år?

Nu ska jag kika på "Familjen Annorlunda" och tänka på mina tidigare inlägg. Sen tycker jag också att programmet är ganska så mysigt att kika på.

Ha en fortsatt trevlig kväll med en massa positivt tänk!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Oj va du hade skrivit mycke =) skoj!



Tänk om en lista kunde hjälpa mig o bli lite mer pepp också, kanske borde prova =)



Tycker inte alls du brukar va negativ, du är ju gravid o då är man inte på topp så ofta =)



Det va intressant o läsa hur många dar är det kvar inlägget.. visst känns det nära nu?

Det kan ju bli när som helst =)



Hoppas du har en bra kväll!

Kram

Postat av: Emmelie

Positivt tänkande tycker jag är svårt.

Försöker men slutar alltid man blir besviken iställe :( Men du har rätt man ska lära sig vara tacksam för de man har.

2011-02-07 @ 20:31:41
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jenny ♥

Hej kära du, så roligt att du hittat till min blogg och gjort måndagslistan! Alltid härligt att peppa sig själv i början på veckan :)



Åh, du får önska i present av de du känner att få gå på galan ;-) Kommer att bli ett minne för resten av livet, hoppas vi ses där! Hoppas du har en fin kväll! Många kramar Jenny

2011-02-07 @ 21:23:25
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: britta bloggar

Vilken bra lista!

2011-02-07 @ 22:34:57
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Alfva

Underbar pepplista! :)

Jag ska på galan och hoppas den blir spännande och intressant!

2011-02-08 @ 07:15:22
URL: http://Alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback