Lite annorlunda jobbvecka

Idag är Liam på dagis, trots att det är måndag. Han ska vara på dagis imorgon med så den här veckan ser lite annorlunda ut. Pappa (som också är min chef) ska åka iväg till skåne och huvudkontoret som ligger där så att jag får ha hand om ruljansen under tiden. Hoppas på att inte allt för många blir sjuka (för det är ju aaaldrig någon som blir sjuk nu, ha ha) och att inte allt för många bilar håller på och krånglar. Men det ska nog gå bra.

Är lite irriterad på min "räknare" som jag har på sidan. Alltså den som räknar hur många som besöker min sida. Den stämmer ju inte alls. Visar alltid fel med ca 20-30 stycken så jag funderar på att ta bort den igen. Någon som vet någon annan räknare som funkar bra för er?
Försöker också fixa till så att ni som kör Explorer kan se min blogg som den egentligen ska se ut. Var inne på min explorer och kikade på bloggen genom den och insåg att hela min högersida hoppar ner nedanför huvudrutan. Så ska det ju inte riktigt se ut. Har testat ändra lite nu men verkar inte funka riktigt men jag ska försöka vidare.

Idag ska jag packa ner det sista i min bb-väska. Hade bestämt att jag skulle gjort det i helgen men blev av någon anledning aldrig av. Har sett att jag knappt har några batterier i kameran så det kanske man ska åtgärda idag och sen har jag kommit på att jag kanske vill ha med mig ett par tofflor till förlossningen. Är det blaskigt väder ute är det säkert lite småblött på golvet och hålla på och dra på och av ytterskorna är nog inte något för mig.

Snart förlossning folket! Längtar!



Liam drog upp luvan och cruisade runt på moppen i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Härlig bild =)



Ja alltså de va hemskt, för de va så verkligt och jag bokstavligt talat kände hur de rörde sig när jag la handen på. Har aldrig vart med om att få ryckningar så i magen förut, bara vid ögat osv..

Nu är de nästan så jag börjar inbilla mig växtvärk och ont i bröst med liksom :P

Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Vilken sköning =)



Ja snart är dom här =) jag har pratat med förlossningen idag då jag inte kan äta, har massa förvärkar och mår allmänt skit men jag ska avvakta, vore inte tråkigt om hon kom nu =)



Kram

2011-02-28 @ 18:27:40
URL: http://daughterofrock.blogspot.com
Postat av: Me & My Baby Dolls

Hittade precis till din blogg:)

Mysigt! Söt liten kille du har =)

När är du beräknad?



Kramar Satu

2011-02-28 @ 20:30:45
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Ewa-Marie

Va spännande att bli chef för en stund:) vad är det för företag? Han är välkommen här i skåne. Vi ska ta väl hand om honom:)

2011-03-02 @ 06:56:41
URL: http://ewamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback