Gissningslistan!

Insåg att det var länge sen jag uppdaterade min "gissningslista" så här kommer den igen:

Bella gissar på pojke den 20:e mars.
Simon H gissar på pojke den 22:a mars.
Emmy gissar på flicka den 24:e mars.
Hanna gissar på pojke den 25:e mars.
Sofie gissar på pojke den 26:e mars.
Christian S gissar på flicka den 26:e mars.
Erika S gissar på flicka den 27:e mars.
Jonas K gissar på flicka den 29:e mars.

Rebecca T gissar på flicka den 1:a april.
Malin G gissar på flicka den 1:a april.
Sabina S gissar på flicka den 2:a april.
Anna S gissar på flicka den 5:e april.
Jenny S gissar på flicka den 9:e april.


Är ni fler som vill gissa så är det bara att köra på. Sätt en kommentar med er gissning så sätter jag dit dig sen!

Ni har väll inte glömt att rösta på min omröstning om Pyrets kön här till höger? Sen har jag också uppdaterat med en till omröstning bara för att den är lite "i tiden" just nu. Kommer dyka upp lite omröstningar här vid sidan av sen så håll utkik!

Ni vet om att ni kan följa mig på Bloglovin också? Följ mig så kan jag följa dig vet jag!

En kommentar i gästboken är också alltid trevligt och välkommet!


Kommentarer
Postat av: Daie

Jag gissar på en pojke, jag tycker allt att det ser ut som en sån mage! (Jag vet att det är en myt, men jag måste ju grunda gissningen på något!):)

Postat av: Magdalena

Förlåt jag har ju helt glömt att svara dig. Blir tokigt när man läser kommentarer när man inte har möjlighet att svara. Så lätt att glömma bort det då.



Vi har ingen grind för att trappan är öppen på ena sidan. Den är svängd liksom, så det finns inget att fästa i. Just nu har vi kompostgaller för, det blev ohållbart att springa och plocka ner henne varannan minut. Men vi ska försöka fixa någon typ av grind. Vet bara inte hur vi ska få till det. :)



När är du beräknad? Jag gissar flicka den 27 mars iallafall. Fick bara den känslan nu. Men jag brukar oftast ha fel. ;)

2011-02-15 @ 22:59:21
URL: http://malikon.wordpress.com
Postat av: Emmelie

Har utmanat dig i min blogg =) Kika får du se.

2011-02-16 @ 11:16:25
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: emmy

Hehe kan förstå det.



Ja jag såg att du har bf, kollade igenom din blogg lite nogrannare efter jag kommenterat. Men vad kul med bebis!! :)

2011-02-16 @ 20:16:32
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback