Från bra till dåligt till både och... firar lite i alla fall

Den här dagen har varit en dag som har gått väldigt upp och ner. Ena stunden har man varit jätteglad och i nästa stund jättearg och förbannad för att nu både vara arg och glad på samma gång. Vad detta beror på kan jag berätta sen, just nu behöver jag nog bara få samla lite tankar och surfa runt och tänka på något helt annat för en stund. Men lite firande ska vi ha (därav den glada biten). Har köpt en liten liten flaska mousserande som jag och gubben ska dela på, det får man väll göra när man har något att fira?
Men nu ska jag dricka te. Dricka te och umgås med min lilla familj en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Det lät sådär o va arg =( men mysigt att ni har något att fira iaf =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback