"Ett kort i timmen" - Min torsdag i bilder

Nu har jag fått ordning på allt och nu kan jag lägga upp min utmaning "Ett kort i timmen".
Jag skulle ta ett kort i timmen idag och sedan lägga upp på min blogg. Jag har tagit kort fram till och med 18.00 så jag hoppas att jag blivit godkänd i alla fall! Här kommer de:






07.00 Liam ligger i vår säng och försöker vakna till liv.

08.00 Lämnar Liam på dagis.

09.00 ... eller ja, på ett ungefär. Då hade någon lyckats med det här på jobbet (se bilden). Vår uppgift blev att försöka få upp bilen igen. Vid den här tiden ringer också Simon som ger ett glatt besked som jag skriver mer om vid ett senare tillfälle.

10.00 Äntligen får jag gå in och hänga upp jackan. Var ganska så kallt att stå ute i garaget i ca 2 timmar. Egentligen så var det mitt eget val att stå där ute men man var ju nyfiken på hur de skulle lyckas med att få upp bilen.

11.00 En kopp choklad framför datorn. Skriva, skriva, skriva...

12.00 Lunch! Hade med mig en matlåda med spagetti och köttförsås. Slank ner riktigt bra.








13.00 Efter maten tog jag tag i lite städning. Gick riktigt bra idag, kroppen strejkade inte alls så mycket.

14.00 Tillbaka till kontoret och gör det sista med schemat.

15.00 Befinner mig på vårdcentralen där det är vattengymnastik på schemat. Riktigt skönt för ryggen!

16.00 Ombytt och klar. Väntar bara på att Simon ska komma och hämta upp mig.

17.00 Har hämtat Liam på dagiset och sitter i bilen mot affären.

18.00 Landar i Hällabrottet hos Simons föräldrar. Där blir vi bjudna på jättegod köttfärspaj och själva hade vi med oss efterrätten chokladpudding och grädde.


Där tog mina bilder slut. Efter detta så åkte vi hem och nu sitter jag här och uppdaterar bloggen och snart ska jag hoppa in i duschen och skölja av lite klor. Jag min klant glömde ju att ta med schampo och balsam till vattengymnastiken. Ännu en torsdag avklarad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback