Efter solsken kan det komma regn

Eftersom jag skrev en positiv måndagslista igår så får jag väll ändå skriva ett riktigt negativt kladoinlägg nu?
Jag måste klaga på min huvudvärk först och främst! Har varit och hämtat mina Citadon och fick reda på att jag har ytterligare ett recept liggandes och väntar på mig *yeeey*. Inget mer strul till nästa gång och ingen oro för att det ska ta slut nu i alla fall. När jag kommer hem från Apoteket så börjar jag känna mig svimfärdig, huvudvärken blir värre och mer tryckande trots Citadon och jag mår riktigt illa. Får lägga mig i sängen i en timme och vila men det hjälpte föga.
Trodde att maten sen skulle hjälpa (tack för en kille som kan laga mat åt än när man mår dåligt!) men tyvärr så gjorde det inte det.
Nu känns det som att huvudvärken börjar släppa lite men jag mår absolut inte bra. Hoppas jag mår bättre till imorgon för då är det jobbdag igen!

Oj, dax för Cougar town igen! Det får försöka pigga upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Men fy va otäckt och jobbigt =(

Är väl ingen havandeskapsförgitning eller så på gång iom att du har ont så ofta?

Hoppas cougar och citodon har hjälpt!



Sv: Har gått upp 11 än så länge. Tack, hoppas jag med, vi snuvar i kapp.



Kram!

Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Usch, det måste ju jätte jobbigt =( lider med dej!

Jag tycker min migrän blivit bättre då jag är gravid.

Hoppas inte du blir sjuk, måste ju va pigg nu i slutet =( håller tummarna!

Blir det inte bättre kanske du ska ringa bm iaf för en extra koll (om inget bryter ut)?



Sv: Vi har 4 katter (2 som går in och ut och två som bor i ladugården) och 3 hundar (2 schäfrar och en rottis) så vi är en stor familj =)

2011-02-09 @ 19:29:11
URL: http://daughterofrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback