Chokladbollebak

Äntligen får man sätta rumpan på soffan. Åh vad skönt! Idag har jag jobbat. Det gick bra, satt på kontoret hela dagen. Fick reda på att jag kanske kan få lite mer tider också, skulle kännas väldigt bra.
Efter jobbet fick jag skjuts hem av min pappa som sedan följde mig till förskolan och hämtade Liam. Jag har ju lite problem med att hämta honom ensam så att det är bra att jag får lite hjälp med det.
När Liam och jag hade vinkat pappa hej då och kommit hem så gick vi direkt och tvättade händerna. Eftersom det inte blev något bakande här om dagen så bestämde jag att vi kunde göra det idag istället. Liam älskar ju att baka och han var jätteduktig med att hälla i alla ingredienser. Efteråt så försökte jag rulla bollarna medan han fick rulla runt dom i pärlsocker. Han tyckte det var jätteroligt och det som är bra när man gör chokladbollar är att man kan sitta vid bordet hela tiden så även min kropp klarar av det. Bakning av chokladbollar blir det nog fler gånger för mig och lillkillen.


Liam visar upp sina chokladbollar.

Vet inte hur många gånger idag som jag har kollat mailen och även kikat om jag fått något nytt sms. Jag väntar ju på ett sms från fotografen om att vi fått ett inlogg så att vi kan se hur bilderna blev. Jag vet att det kanske är lite väl att tro att vi skulle få det idag men hoppas kan man ju ändå alltid göra.

Två dagar kvar tills vi kommer att få göra en sak... LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad ska ni göra? :) Stolt han ser ut över chockladbollarna =)

Postat av: Sofie, Texas & lillan i magen

Vilken fin bild på stora killen =) o han ser väldigt stolt ut.

Hoppas du lägger upp nån bild från fotograferingen, är nyfiken.

O ännu mer nyfiken på va ni ska göra om 2 dar =)



Sv: Jodå de har lugnat ner sig med magen men de känns som om hela underlivet ska ramla rakt ner så fort jag går, ska ta upp de med bm på måndag.



Kram

2011-02-02 @ 21:13:24
URL: http://daughterofrock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback