Flyttat

Nu har jag äntligen internet och lite tid att sitta här, men bara en kortis. Sen sist så har det ju hänt en hel del. Har flyttat in till vårat nya ställe och vi alla stormtrivs! Har suttit flera kvällar på altanen under infravärmen och bara njutit, helt underbart är det. Bilder kommer senare för vi har inte kommit i ordning än och sen har vi redan börjat med lite renovering av kök, kommer nog bli snyggt när det blir klart. Men när man renoverar själv och har två små barn så tar det lite mer tid att göra allt än vad det annars skulle ta, men vi får ta en dag i taget.

Sen har Liam skolats in på dagis och idag är första dagen som han är där utan mig och Nemo. Tror det kommer bli toppen, han verkar trivas. Får se hur det har gått idag när jag hämtar honom sen men jag tror inte det är några problem.

Sen mitt i all röra så har jag hunnit med att tattuera klart armen också! Så nu ömmar den, men det är snyggt och ska man vara fin får man lida pin.

Nu orkar inte Nemo med att ligga ner längre så jag får ta upp honom. Hoppas ni alla har det lika fint som vi!

Kommentarer
Postat av: wilmaaa

jätte fin blogg du skriver mycket och det är då man vill läsa bloggar

du kommer säkert med på min veckans bloggare<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback