Upp och ner, ner och upp men bra ändå

Får man säga att det är riktigt skönt att Liam har dagis vissa dagar? Imorse var han i riktig trots, ville inte alls lyssna och skulle hela tiden på och peta på Nemo som försökte göra allt för att somna om eftersom han var riktigt trött. Då kan jag säga att när klockan började närma sig nio så vart jag ganska så lättad för att då kunde vi ta på oss kläderna och gå till dagis och där får Liam leka av sig så att han blir den goa och glada pojken som han brukar vara igen.
Annars är allt bra förutom att Nemo har gått och blivit tokförkyld. Nyser en massa och har svårt att andas när han ska ammas eftersom han knappt kan andas genom näsan. Har köpt såna där bra näsdroppar nu i alla fall så vi får använda oss av dom när det blir riktigt jobbigt.
Själv kan jag väll i och för sig inte säga att allt är superbra heller. Har fortfarande ont i huvudet så jag måste försöka ringa till sjukhuset någon dag snart. Sen har jag dragit på mig lite ont i nacken också. Igår när jag och pappa var ute och åkte bil så var det en annan bil som körde in i oss bakifrån. Blev en riktig smäll inne i bilen men själva bilarna klarade sig ganska så bra. Men jag satt väll och spände mig när det smällde så att jag känner av lite i nacken efter det men det går nog över snart. Lite vila så blir det nog finfint igen.

Nu ska jag ge Nemo ett bad och fixa lite saker innan det är dax att hämta min stora kille igen. Då blir det nog att vara ute och lapa solsken. Liam har tjatat som en tok på att få använda sin cykel som står nere i källaren så han ska väll få göra det idag.




Kommentarer
Postat av: felix

huu, tur att det inte blev värre med krocken! Liam och Nemo var inte med då?



Har ramat in den svartvita bilden på nemo, så han sitter här i fönstret och kikar på oss varje dag :DD



ge killarna pussar från mig! <3

2011-04-19 @ 10:19:38
Postat av: Bella

Felix: Liam och Nemo var inte med som tur var. Det hände under arbetstid så det var bara jag och pappa i bilen.



Naaaw, söt. Får komma hem till er och kika någon dag! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback