Min dator har kommit tillbaka, för en stund i alla fall!

Jaaaa! Min dator har (i alla fall för en stund) hittat tillbaka från sin alzheimers och kommer nu ihåg hur man läser av kamerans minneskort! Sen så kom den också på hur man hittade internet utan att tänka i en halvtimme, inte ens tjugo minuter tänkte den! Lycka!




Den här svartvitrutiga saken hittade jag på HM och fick följa med mig hem. Efter att ha klippt bort byglarna så var den riktigt skön att sova i. Riktigt bra köp!




Idag har vår bvc-tant varit hos oss på hembesök och vägt Nemo. Han väger nu 3610 gram, har gått upp 300 gram på en vecka nu. Riktigt bra uppgång. Känner mig inte det minsta orolig att han inte får i sig tillräckligt när han ammar.

Kommentarer
Postat av: Sofie -nybliven två barnsmamma-

Va gott att han växer som han ska, våran BVC tant kommer idag så det ska bli spännande.

Hur går det med allt annat? Ingen svartsjuka?

Tycker Tex har blivit lite trotsigare men han gillar verkligen och va storebror :)

Postat av: Sophie

Duktig Nemo :)



Grattis till er 4-årsdag

Kram

2011-04-07 @ 17:37:31
URL: http://zebster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback