En liten påminnelse om Å, Ä och Ö

Har hört igen att folk har problem med att läsa bokstäverna Å, Ä och Ö på min sida. Det hela beror på vilken webbläsare du har i datorn eller om du tittar genom telefonen. Men det går snabbt att ändra så att du får det lättare att läsa!

Uppdatera sidan så brukar det hoppa rätt. Ibland kan det krävas att du uppdaterar fler än en gång men det ska hoppa rätt.

Sen måste jag säga att det är lite dåligt att jag har så pass många som läser min sida men så få som kommenterar. Jag gillar ju era söta kommentarer! Så kommentera mera och glöm inte att rösta här till höger innan ni går!


bloglovin


Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Vilken liten söting du har fått! (Måste vara längesen jag var här inne...?) :-(



Jag känner igen det där. Har ca 100-150 besökare om dagen och får kanske 6-8 kommentarer per inlägg på sin höjd. Kul att man får några (självklart) men man önskar ju att man hade nååågra fler! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback