Äntligen fredag

Äntligen fredag!
Den här fredagskvällen ska jag bara umgås med min underbara familj och bara mysa, så vitt jag vet än så länge i alla fall. Det passar mig utmärkt just nu. Känner av kroppen lite från gårdagens vattengymnastik men oj vad skönt det är att få gå iväg på det en gång i veckan!

Vet inte vad som har hänt med mig just nu, jag har blivit så otroligt trött, seg och lat de senaste dagarna. Är nog kroppen som ännu inte kommit ikapp och de sista nätterna har jag inte sovit så mycket heller. Lite jobbigt. Men det är mysigt när bebisen är lite nattaktiv och gör lite kullerbyttor där inne för då har man lite sällskap i alla fall *ler*.
Nej nu ska jag ta en snabbdusch, ta på mig lite rena och fräscha kläder och sen borde jag stoppa in alla mina jeans i tvättmaskinen.

Ha en underbar fredag folket!





Ett litet kort på min sjukling från tidigare i veckan.
Knallröda kinder och hög feber. Tur att han mår bättre nu!





Kort på mig och bebismagen från förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback