Internet och jag

Jag blir så trött på mig själv och min nyfikenhet! När jag sitter på internet så har jag lätt att glida in på olika shoppingsidor "bara för att titta". Sen blir jag så arg när jag hittar något eftersom jag inte tänkt att köpa något. Sen börjar man överväga om man ska köpa det eller inte, om man har råd osv. Ibland så klickar jag för och bara beställer hem det och ibland så får jag svälja det och klicka ner sidan.
Nu har jag hittat en supersöt klänning som jag skulle vilja ha på nyårsafton! Den kostar ca 650:- och nej, jag kommer inte köpa den. Men den är otroligt söt! Söt så att man får hål i tänderna till och med. Jag som brukar tycka att det är jättesvårt att hitta fina mammakläder som inte ser tantiga ut hittar nu massor av saker. Perfekt när jag nyligen fått lägga ner 3500:- på saker som jag inte räknat med. Tokig blir man på sig själv. Tokig blir man på internet.

Men internet kan vara bra ibland med. Toppen att hitta julklappar på. Där hittar man massor av saker som man annars inte skulle hitta i affären och presenten känns mer genomtänkt och rolig eftersom det inte är så många som har just en sån heller. Perfekt också när man är gravid och inte kan strosa runt i affärer hur som helst, eller när det är dåligt väder och man helt enkelt inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback