Kroppen från helvetet

Min kropp motarbetar mig totalt! Tror att den verkligen vill att jag ska lida!
Först ger den mig satans ryggvärk som jag får gå på vattengymnastik för. Sen är det dax för huvudvärken från helvetet som jag inte klara utan att knapra Citadon. För att göra det ännu värre så ger den mig öroninflammation, för det har jag ju aldrig haft förut så det är väll bäst att ge mig det nu när jag inte har något annat (?!?). Och ovanpå allt detta verkar det som att antingen har illamåendet kommit tillbaka eller så tål jag inte pencillinet som jag fick igår för nu mår jag konstant illa och mina Sea band hjälper inte. Har spytt både igår och idag. Hatar.

Trots min kropp så går tankarna också till A och T som förlorade deras lilla ängel Markus igår! Tänker på er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback