Praktik

Nu har jag äntligen börjat med praktiken, så roligt. Har varit där i två dagar och trivs väldigt bra, trots att man inte alls har hunnit kommit igång än. Igår var vi ute hela dagen. Det var bouleturnering och lite annat, trevligt men oj vad trött man var när man kom hem och då var dagen inte alls slut. Det var bara att hämta hem Liam från dagis och senare på eftermiddagen kom S och hämtade oss. Vi åkte iväg och köpte lite nya skor, både till mig och Liam. Mycket nöjd. Liam sprang stolt runt i sina nya pjux med bilar på. Efteråt åkte vi till S bror i Kumla. Han fyllde år så vi firade honom. Blev tårta och bulle och en massa annat gott. Liam sprang runt som en tok och lekte med de andra barnen. På kvällen var han så trött att han somnade utan både välling och napp, jag och S slocknade i soffan båda två. Tror vi var ganska så trötta allihop.

En vecka kvar tills jag fyller år. Ska bli trevligt. Träffa lite vänner och sen kommer också släkt på besök. Måste städa lite nu i veckan. Barnledig.

Snipp snapp... nu drar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback