En dag kvar av ålder 24

Nu är det bara en dag kvar och sen är det dax att fira födelsedag igen. Ett år äldre. Känns ganska så bra ändå då jag har kommit på en del fördelar med att vara 25 istället för 24. Tyvärr handlar de flesta fördelarna om att jag är i ålder med att komma in på uteställen där åldern är satt till 25 utan att känna mig osäker att de ska neka min inträde, ha ha.
Nu har jag i alla fall städat lägenheten (har bara lite kvar) och det känns skönt. Känns skönt att få bort en del saker som stog ivägen samt att få in en annan säng i sovrummet så vi får plats i sängen när vi blir 3 personer vissa nätter istället för 2.
Känns faktiskt lite som att man har blivit sambo igen. Vi har träffats varje dag nu i ett par veckor. Mys.

Dax att sätta igång tvättmaskinen. Tur att ha en i lägenheten ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback