Boka tid

Börjar med lite glada nyheter. Liams kusin verkar ha blivit lite bättre vilket känns väldigt skönt. Hoppas bara att det fortsätter gå i den riktningen.
En annan har istället gått och blivit sämre. Ska ringa iväg till vårdcentralen och boka tid för cellprov + m och sen ska jag också boka tid för undersökning för så här ska det inte vara. Kallsvettas hela tiden och är konstant trött. Spelar ingen roll om jag får sova (som jag inte tidigare gjort på flera år men nu känns det som att jag kan sova hur mycket som helst). De senaste nätterna har jag sovit ca 8 timmar/natt och går ändå runt hela dagen som i en dvala och skulle lugnt kunna lägga mig och sova middag på det.

Idag blir det eventuellt kumla. Hade tänkt att jag skulle försöka hinna med att städa idag också men jag vet ärligt talat inte om jag orkar. Känner mig helt febrig trots att jag egentligen är ganska så sval. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback