25 år idag. Hälften av 50.

Idag är man en tredjedel av 75 och hälften av 50. Idag fyller man 25 år!
Har ingen åldersnoja alls utan tycker det känns ganska så skönt på något sätt.
Började dagen med ett besök på vårdcentralen och sedan blev htg-maraton och Ploppglass. Mums! Denna glas är gudomligt god. Mycket bättre än vad jag först trodde när jag köpte hem förpackningen. Krämig och god. Yay.

Ikväll kommer pappa förbi och är barnvakt medans jag och S går ut och käkar. Ser ut att bli kinamat, jättegott. Annars blir det bara mysdag idag... och lite handlande både i affär och på systemet. Men nu ska jag släppa slöandet för en liten stund och damsuga och moppa golvet.

Imorgon är det maskerad och vännerna kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback