Jobbmässa

Trots mitt försök till planerande så har mitt liv inte tagit någon som helst form än så länge. Får ta en dag i taget.
Igår hade jag i alla fall fullt upp hela dagen. Först ett möte som inte verkar gå som jag vill, sen gick jag iväg till sjukhuset och uträttade några ärenden. Efter det träffade jag min Felix och vi satte våra fötters riktning mot Conventum där det var jobbmässa. Värdelöst. Det enda som man fick hur mycket information om som helst var om jobbcoachning och arbeta utomlands. Jag som redan har en jobbcoach och inte har möjlighet att arbeta utomlands fick lämna in en ansökan om jobb på en båt och sen var det inte så mycket mer för mig. Man blir lite begränsad när man har barn ibland.

Idag är jag verkligen toktrött, men har nu ätit min första måltid för dagen och dricker en energidryck så att om jag har tur så vänder det. Klockan 15 ska jag hämta min lille son som har börjat bråka jättemycket på nätterna så det känns inte kul att ha honom denna helg. På dagarna kan han vara mys men på nätterna då?!?
Ikväll ska jag träffa S och vi ska käka lite mat och kika på film. Ska bli trevligt. Avkoppling. Sköööönt. Blir en flaska bubbel också. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback