Sol sol

Vilket fint väder det har blivit ute nu boys and girls! Vad glad man blir när man kikar ut och bara ser några få, tunna moln på himlen. Så idag måste jag hitta på något. Kanske sola min blekfeta kropp. Får se. Skulle ju behövas, om man nu kan säga att man någon gång egentligen behöver bli brun.

I söndags var jag och S ute och åt. Min lillasyster och lillebror var barnvakt åt Liam så att jag och S kunde gå ut och bara vara vi för en liten stund. Det var jätteskönt. Ibland behövs det verkligen, och speciellt nu. Så det blev en massa mat på Lapampa och sedan ett besök på biografen. Väldigt mysigt. Vad skönt det kunde vara om man kunde göra det lite oftare, vi får se hur det blir.

Igår tog jag en kaffe med Axelina. Vi gick till en inhängnad lekplats i närheten där hennes son Lukas kunde springa runt och busa medan vi drack kaffe och snackade en massa strunt. Det är riktigt skönt ibland, att bara vara. Vi får dra iväg och göra om det någon dag då jag har Liam. Lukas och Liam är riktiga busungar när de kommer ihop, men busiga på ett bra sätt.
När S hade slutat jobbet och hämtat Liam så åkte vi till Lager 157 och kikade lite. Där köpte jag fina sommaklänningar, 2 stycken för 100:- var ett riktigt klipp. Dom verkade riktigt sköna att ha på sig, kommer fladdra skönt i vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback