Klippning och färgning?

Idag är kanske min dag, vi får se. Trots en natt med ett barn som håller på och får tänder och en jobbig morgon känns det nu lite som min dag och jag har ingen aning om varför.
Idag blir det att åka iväg och klippa mig. Ska göra det i Kumla så klockan halv 5 kommer pappas fru och hämtar mig och min halvgnällige son för att ta oss till Kumla. Funderar på om jag ska färga håret också men har inte riktigt bestämt mig. S frågade mig om jag hade en anledning varför jag inte skulle göra det idag och egentligen så har jag ju faktiskt inte det och jag vet vilken färg det ska bli.. Får se hur det blir, samma med klippningen. Får rådfråga frisören.

I fredags var jag ute med Malin igen. Först blev det parkhäng och sedan Pitchers. Mycket trevligt även denna gång.
I lördags åkte jag och Liam och sov över hos pappa, för ovanlighetens skull. Det var trevligt det med och jag blev en mobil rikare så det är bara att tacka och ta emot eftersom min gamla inte riktigt vill vad jag vill längre. Fick även en barnvakt till ikväll då jag ska klippa mig så jag klagar verkligen inte. Gratis mat, barnvakt och ny mobil. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback