Lek och Bus

Nu är nytt årtionde här. Nytt årtionde, nya tag!
Nyårsafton var trevligt. Var i Kumla och träffade lite människor som man inte ser så ofta. Trevligt trevligt.
Dagen efter gick jag hem till min mamma, tog en dusch och blev sedan bjuden på mat. S åkte dit och lämnade av Liam också så han var med, mys. Hade inte träffat lillen på en vecka och det har ju känts lite tomt. Men nu är min lille man här.

Igår blev det första besöket på Lek och Bus landet. Jag och Liam fick nöjet att följa med Lennie och hans dotter dit. Var roligt. Trots att Liam bara är en liten skit så fanns det mycket som han kunde göra och han sprang runt och skrattade mest hela tiden. Inte ens när han bet sig i läppen så det verkligen blödde visade han en antydan till en dyster min. Plutten.

Nej nu ska man väll försöka ta tag i den där städningen innan Felix kommer. Har inte träffat henne på ett tag nu så det ska bli trevligt.
Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback