den tolfte januari

Jaha, nu har man druckit en Coca-cola och ätit en massa onyttig mat framför Biggest loser igen. Börjar nästan ta det som en pik nu när det alltid är på tv när jag ska vara onyttig, ha ha.

I helgen har det blivit ett besök på Ritz. Det var trevligt. Dock fanns det delar av kvällen som inte var lika trevlig men över det stora hela så var det bra.

Idag har mamma och lillasyster varit här på ett väldigt snabbt besök. De var inne i Örebro och ville säga hej till Liam så de kikade förbi. Sen kom sötaste L förbi en snabbis. Trevligt.

Nu ska jag köra en tvättmaskin, plocka i och ur diskmaskinen samt ta ett glas vin eller två. Hade tankarna åt att jag skulle plocka bort julsakerna men jag kommer nog hitta på en bra ursäkt att skjuta på det en dag eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback