Ute med tjejerna

Igår hade jag det verkligen supertrevligt. Var ute med några fd arbetskamrater och det var riktigt kul. Först samlades vi hemma hos en av tjejerna och förfestade lite. Vi åt pizza och spelade Fia med hutt vilket är ett fiaspel fast med små glas som man spelar med istället för vanliga pjäser. Det var kul. Sedan vart det utgång till Harrys där flera andra från mitt förra arbete också var. Vi blev ett glatt gäng på ca 10 pers till slut. Blev en del öl, dans och stoj.
Skulle egentligen ha Liam igår men han spenderade natten hos min mamma istället. Hade gått bra men på dagen nu så hade han fått lite hemlängtan och varit lite grinig så de fick ta på honom och åka och lämna honom tidigare än vad som var tänkt. Gjorde inte så mycket. Hade tänkt att dammsuga och plocka lite här hemma innan men dammsugningen hans med och det andra blir när det blir.




Idag har det annars inte blivit så mycket gjort. Jag har umgåtts med Liam. Suttit och pysslat lite och busat. På kvällen har Liam ätit en massa popcorn (ville ha ännu mer när det var slut men det fick han inte) så det var populärt. Klockan halv nio slocknade han i sängen, han fick vara vaken lite längre tid idag så jag hoppas på lite sovmorgon imorgon. Efter det har jag absolut inte gjort någonting.

Inför imorgon känner jag mig lite stressad faktiskt. Skulle posta iväg en massa saker imorgon som jag nu insett att jag inte kan få iväg. Har ingen skrivare och det är väll mitt första problem. Problem nr två är att jag behöver en kopiator. Får försöka få ihop det här tills nästa vecka.

Nu blir det nog sängen och kika lite på tv. Trist att sova ensam. Svårt att sova ensam så man får natta sig själv med teven men det funkar. Blir väll bättre nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback