Kumla

Idag är det fredag! Känns som att den här veckan har gått jättefort, trots att jag legat sjuk nästan hela veckan. Kvällen kommer att spenderas först hemma hos en gammal arbetskamrat och sedan blir det utgång mot Harrys. Ska bli jättekul att träffa tjejerna från gamla jobbet, var ett tag sen man såg dom nu.

Igår var jag i Kumla igen. Var några veckor sen nu så det var trevligt. Först blev det ett besök hos morfar och hans sambo tillsammans med mina syskon och sedan gick vi hem till mamma där man blev bjuden på mat och fika. En helt ok dag. Hade egentligen tänkt att sitta hemma och söka lite jobb och göra lite saker inför nästa vecka men ibland får man skjuta upp saker, har ju inte direkt varit utanför dörren på hela veckan så.

Jag känner nu att jag har mycket åsikter om saker och ting, massor som snurrar runt i mitt huvud. Det är dock ingenting jag kan ta upp här men jag har i alla fall mycket som snurrar runt i huvudet. Kan ge en förklaring till varför jag verkat lite frånvarande den senaste tiden men det kommer väll gå över. Till slut för hamstern och det slutar snurra.

Dax att börja dagen. Mycket som ska göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback