Sömnbrist men klarade oss bra ändå

Glömde skriva om kvällen och natten förresten!
Jag och Simon var ju på bio i lördags, Harry Potters nya film. Insåg då att vi inte hade sett den filmen som var innan (smartskaft!), Harry Potter och Halvblodsprinsen. Igår hade vi i alla fall fixat den och eftersom tv-utbudet var lika dåligt som det alltid brukar vara så kikade vi på den. Eller vi och vi, Simon somnade som vanligt efter ungefär halva filmen, men det är ju skönt att ha ite sällskap första halvan i alla fall. Jag tar vad jag kan få! Efter det var jag fortfarande jättepigg och det tog lång tid innan vi gick och la oss i sängen så att klockan hann bli mycket. Då börjar självklart katterna att föra världens liv. Gaaaah. Tokig jag blir på er ibland! De skulle busa, hoppa runt i sängen, äta upp en lampa som jag har och göra en massa annat dumt.
Sen satte Liam igång och började hosta inne på sitt rum. Hans hosta lät riktigt ansträngd och efter ett tag så lät det nästan som att han hade fått krupp. Såg framför mig hur vi var tvugna att dra upp honom ur sängen, sticka ner honom i overallen och ut i kylan för att ta bilen till akuten. Eftersom vi inte har varit någonting på akuten den senaste månaden (ha ha) så tänkte jag direkt att det skulle vara våran otur att något sådant skulle hända. Som tur var så gick det mest ansträngda över och bara hostan var kvar under resten av natten, samt att han hade lite feber. Men på morgonen när han vaknade var han pigg och kry och inga sjukdomstecken i sikte *peppar peppar*.

Natten blev alltså ganska så sömnlös, men vi klarade oss från ett sjukvårdsbesök och det gör att jag inte kan vara allt för ledsen över sömnbristen. Men som sagt, vi klarade oss den här gången *peppar peppar*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback